Darmowa wycena
Wypełnij formularz, aby otrzymać wycenę usługi malowania.
Po wysłaniu formularza skontaktujemy się z Tobą w ciągu jednego dnia roboczego i przydzielimy dla Ciebie malarza pokojowego.
Często zadawane pytania
1. Jaka jest różnica między powierzchnią podłogi i ściany?
Powierzchnia podłogi określa rozmiar pomieszczenia. Jest ona mierzona jako długość pomieszczenia pomnożona przez jego szerokość. Typowe mieszkanie dwupokojowe z aneksem kuchennym ma powierzchnię około 50 m². Powierzchnia ścian określa całkowitą powierzchnię ścian do pomalowania. Pomiar jest zwykle bardziej pracochłonny i jest przydatny, na przykład, jeśli nie malujesz całego pokoju, ale tylko określone ściany. Nie zapominaj, że musisz również dodać sufit (jeśli chcesz go również pomalować). Musisz więc zmierzyć szerokość i wysokość każdej malowanej ściany i zsumować je. Typowe mieszkanie dwupokojowe z aneksem kuchennym ma około 180 m² powierzchni ścian.
2. Co obejmuje „podstawowe i dokładne sprzatanie”?
Malarz zawsze zadba o to, aby podłogi, elementy stałe i zabudowane meble były zabezpieczone foliami malarskimi. Przykłady elementów stałych obejmują podłogi, gniazdka i blaty kuchenne. Po zakończeniu malowania folie i wszelkie użyte materiały zostaną usunięte. Należy jednak pamiętać, że pomimo zastosowania folii, nie zawsze da się całkowicie uniknąć drobnych śladów farby lub kurzu. Po zakończeniu prac może być konieczne dodatkowe sprzątanie pomieszczeń. Jeśli dodatkowe sprzątanie jest uwzględnione w wycenie, malarz dołoży wszelkich starań, aby pozostawić dom tak czysty, jak to tylko możliwe. Należy jednak pamiętać, że malarze nie są profesjonalnymi pracownikami firm sprzątających i niektóre obszary mogą wymagać dodatkowego czyszczenia. Jeśli chcesz mieć pewność dokładnego sprzątania, zalecamy skorzystanie z usług profesjonalnej firmy sprzątającej.
3. Czym różnią się poszczególne kategorie napraw?
Brak napraw – brak lub minimalne naprawy, takie jak załatanie kilku otworów po gwoździach lub hakach na obrazy. Małe naprawy – naprawy do 20% powierzchni, w tym wypełnianie małych dziur, naprawa małych pęknięć, uszkodzonych narożników, drobne szpachlowanie lub tynkowanie. Średnie naprawy – naprawy do 50% powierzchni; obejmują miejscowe zdrapywanie mniejszych obszarów, większe pęknięcia, tynkowanie, wyrównywanie i naprawę uszkodzonych elementów sztukaterii. Duże naprawy – naprawy powyżej 50% powierzchni; są to bardziej rozległe zarysowania (w przypadku zarysowań na całej powierzchni wymagana jest dodatkowa praca, wyceniana na miejscu przez malarza), a także wszelkie większe naprawy dużych powierzchni, ale nie obejmują one odtłuszczania.
4. Niektóre czynniki nie zostały uwzględnione w kalkulatorze. Czy można je uwzględnić później?
Oczywiście, po złożeniu wniosku skontaktujemy się z Tobą w ciągu jednego dnia roboczego, a dodatkowe szczegóły dotyczące wniosku można ustalić telefonicznie. Jeśli kontakt telefoniczny nie będzie możliwy, wszystko można załatwić za pośrednictwem e-maila.
5. Czym jest gruntowanie i kiedy jest potrzebne?
Gruntowanie to powłoka ochronna, która wnika głęboko w podłoże. Wzmacnia je, jednocześnie poprawiając przyczepność farby i pokrycie kolorów. Gruntowanie jest zalecane, jeśli malowanie zostało wykonane ponad 5 lat temu, w przypadku poważnych napraw tynku lub przy pierwszym malowaniu po renowacji.
Czy muszę martwić się o zakup koloru?
Staramy się, aby malowanie domu było tak beztroskie i wygodne, jak tylko możliwe, dlatego oferujemy trzy opcje kolorystyczne. Wycena obejmuje standardowo opcję Essential, która obejmuje wysokiej jakości białą farbę. Jeśli szukasz innego odcienia lub koloru, możesz łatwo przejść na Premium lub Prestige. Korzystanie z naszych wariantów farby najprawdopodobniej doprowadzi do uzyskania lepszego rezultatu, ponieważ wybraliśmy tylko wysokiej jakości farby dla każdego wariantu. Chociaż możesz wybrać opcję „Brak” i dostarczyć własny kolor, zalecamy wybranie jednego z naszych wariantów, aby uniknąć problemów z niespójnymi wynikami lub brakiem trwałości.
Co zawierają opcje kolorystyczne Essential, Premium i Prestige?
Essential jest idealnym wyborem, jeśli potrzebujesz wyłącznie bieli, bez kompromisów w zakresie jakości. Wariant ten zawiera sprawdzoną, wysokiej jakości farbę Dulux Absolute White. Jeśli zależy Ci na czystej bieli, Essential będzie dla Ciebie odpowiedni. Premium to doskonały wybór do projektów wymagających kolorowych farb lub wyjątkowo trwałych rozwiązań do miejsc o dużym natężeniu ruchu, takich jak kuchnie i łazienki. Obejmuje farby Dulux EasyCare – markę premium oferującą szeroką gamę kolorów (w tym biały). W tej kategorii znajdują się farby zmywalne, powłoki antypleśniowe oraz dekoracyjne produkty do wnętrz. Prestige jest przeznaczony dla tych, którzy oczekują najwyższej jakości. Wariant ten obejmuje designerskie farby marki premium Flügger, oferujące szeroki wybór kolorów – w tym farby antygrzybiczne i antybakteryjne, które idealnie nadają się do wnętrz i zapewniają maksymalną ochronę ścian.
8. Kiedy i w jaki sposób następuje płatność?
Po zakończonym zleceniu malarz wyśle nam zdjęcie protokołu. Następnie otrzymasz od nas maila z rachunkiem za wykonaną usługę lub jeśli będziesz sobie tego życzyć - fakturę. Na dokumencie podane będą wszystkie szczegóły dotyczące płatności. Nie będziesz płacić żadnych zaliczek czy innych dodatkowych opłat.
9. Jak zapewniona jest jakość usługi?
Bardzo poważnie traktujemy opinie klientów, dlatego po każdym zleceniu weryfikujemy Twoje zadowolenie z wykonanej usługi. Aby móc dostarczać jak najwyższą jakość usług współpracujemy tylko ze sprawdzonymi malarzami.